خانومای هم هفته شمام تکوناشو کمتر حس میکنید؟

۹ پاسخ

من تکوناش خیلی یواش، حس میکنم تکوناش آروم و محکم نیس مثل قبل

اره کمتر از قبل شده بعضی وقتا نگران میشم

واسه منم دوروزه خفیف شدع تکوناش

منم دقیقا چند روزه خیلی خفیف احساس میکنم

منم خیلی زیاد نیست

منم از وقتی وارد هفته27شدم خیلی کم تکوناشو حس میکنم و خیلی ضعیفه

آخه جاشون تنگ میشه

واسه من بعضی از ساعتها خیلی قوی لگد میزنه

منم کمتر احساس میکنم قبلا خیلی زیاد بود الان حس میکنم ولی نه زیاد

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری