اولی یا این؟
هر دو قشنگن اما دومی رو همه جا میشه پوشید
سلام عزیز اولی رو از کدوم پیج میخوای بخری منم میخوام بخرم
بالایی قشنگه
جفتشم خوشگل ولی اولی بیشتر حالت مجلسی داره
اسم پیجش چیه من از اولی خوشم اومده
دومی.
هردو خیلی قشنگن ولی اولی حالت مجلسی و مهمونی داره
قطعا اولی
اولی
قیمتشون چنده
دومی
من اولی رو گرفتم😍
اولی خیلی قشنگه ولی به نظرم دومیو بخری همه جا پسندتره
اولی خیلی مجلسی طوره
عزیزم پیجشو میگی ؟
خودم دیدم داخل سایت اسمشو یادم رفته
وای خدا چقد نازن دلم دختر خواست😍🤤
دوتاش شیکه یکی اسپرت یکی مجلسی طوره اگه برای مهمونی و مجلس میخای و هوای شهرتون گرمه اولی اگه برای بیرون و کافه رفتن میخای دومی هرچند دومی برا مهمونی رفتن هم خوبه
دیروزم یکی دیگه از مامانا عکس اولی رو گذاشته بود نظر میخواست برا بچه ش😄
همون اولی قشنگ تره
ولی چرا همه دنبال همین مدلن😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.