من کمیخورم
هیچی امنشد
تا چهل روزگی بچه سعی کن چیزای نفخ دار گرمیانه دوغ اینا نخوری بهتره ممکنه بچه ب پروتئین اینا حساسیت پیدا کنه
من نمیخورم
نوشابه و چیزای دیگه هم نخوری بهتره
بذار شیرن خوب بمونه مخصوصا الانکه کوچولوعه و نیاز بیشتری به شیر داره
منکه نمیخورم نفخ میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.