خوردن چیبس سرکه ای بده تو شیردهی

۴ پاسخ

من ک‌میخورم
هیچی ام‌نشد

تا چهل روزگی بچه سعی کن چیزای نفخ دار گرمیانه دوغ اینا نخوری بهتره ممکنه بچه ب پروتئین اینا حساسیت پیدا کنه

من نمیخورم
نوشابه و چیزای دیگه هم نخوری بهتره
بذار شیرن خوب بمونه مخصوصا الانکه کوچولوعه و نیاز بیشتری به شیر داره

منکه نمیخورم نفخ میاره

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۰ ماهگی
مامان mmmmm مامان mmmmm ۱۲ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان فرهان😌 مامان فرهان😌 ۷ ماهگی
مامان اقا سهیل مامان اقا سهیل ۹ ماهگی
مامان فاطمه نورا💚 مامان فاطمه نورا💚 ۷ ماهگی
مامان عزیزکم مامان عزیزکم ۶ ماهگی