نخریدم اما میدونم سبکه
فقط یه بدی داره تختش صافه احتمال لیزخوردن بچه توی برف داره
واسه زیربارون خوبه
اینا خیلی سبکه
من دخترم داره اتفاقا تو برف اصلا سر نبود خیلی خوب بود راضی بودم برای مسافرت دریا بارون هم که عالیه
من خریدم خیلی سبکه مشکیشو گرفتم
سبکه و خیلی خوبه.با اینکه صافه ولی بچه سر نمیخوره.برا پیکنیک و اینا هم خیلی خوبه
مابرا حیاط گرفتیم خیلی خوب بود
خیلی سبکه ، تو برف هم رفتیم سر نبود پسر من که همیشه همین کفشش رو میپوشه چون خودش میتونه پاش کنه خوشش میاد
برای حیاط و کنار دریا و مسافرت خوبه همین
من خریدم ی مدل دیگشو برا جنگل یا محوطه حیاط داری خوبه
دیگه فصلش تموم شده برا بارون خوبه فقط وگرنه تو برف سر میخوره بچه
ن خيلي خوبه اينااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.