خانما توی هفته ششم درد دارم مثل درد پریودی طبیعیه یا نه؟

۶ پاسخ

منم امروز همین درد رو داشتم شیاف دیکلوفناک استفاده کردم بهتر شدم

اره طبیعیه منم دارم داشتم…

آره عزیزم

استراحت کن
هواست باشه دردات زیاد نشن و لکه بینی نداشته باشی

اره اگه خونریزی نداری طبیعیه

بلههههه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته سیزدهم بارداری