۱۳ پاسخ

من دلیجان گرفتم تقریبا هم هر روز استفاده میشه خیلی خوب مونده

من کیکابو گرفتم . جویی‌ خیلی گرونتر وبهتر بود. جویی ۶۵ بود من کیکابو گرفتم ۳۵

من‌کیکابو دارم، خیلی خوبه

منم از نی نی تگ گرفتم✨

صد در صد جویی
۳۶۰ درجه فقط آپشنه
از یه جایی به بعد کاربرد آنچنانی نداره
من ببین روو نونا و روا مونده بودم
که روو ۳۶۰ بود راوا نبود
با توضیحات درستی که فروشنده داد راوا گرفتم
ببین جویی و کیکابو. صد درصد جویی هم برند جهانیه
هم ببین سه برند مطرح دنیاست

جویی مدل چیلی اسپین قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه داره واسه پسرم دارم

۳۴ میلیون🤭 خوب پول دارید والا😅

به نظرم ۳۶۰ خیلی مهمه، مدل shift هم ببین ۲۶ تومن‌بود ۳۶۰ هم داره، با این خیلی فرق نداره

یاخدا چقدر گرون

معلومه کیکابو حتما صندلی ماشینی بگیر که قابلیت ۳۶۰ درجه داشته باشه

قیمتشون چنده؟

معلومه ک کیکابو

این جویی بالایی هم کیکابو هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور مامان حبه انگور ۱ سالگی