۴ پاسخ

اصلأ دو تا وسیله ای که بهم ربطی ندارن و پرسیدی

جفتش عالیه

تاپیکشو گذاشتم

صندلی ماشین که از واجباته
صندلی غذا هم اگه خودتون سر میز میشینین خوبه

هردو مخصوصا صندلی غذا

برای من هردوتاش
واس غذا خوردن ک جفتمون راحتیم
وقتی هم میخوام رانندگی کنم یا حتی اگه با شوهرم میریم تو ماشین راحت میمونه و جون ادمو میخره

سوال های مرتبط