۹ پاسخ

نه بابا منو ۱۰ بار معاینه کردن کیسه اب پاره نشد

بسلامتی عزیزم کدوم بیمارستان میری؟

پرونده چی الان زوده

نگران کیسه آب نشون منو ۴دفعه معاینه کردن کاری نشد😅🫠

من ساک بچرو بستم ماله خودمو نمیدونم چی بزارم

مگه باید از قبل پرونده تشکیل بدیم؟؟

برا خودت‌
لباس دکمه دار
شلوار راحت
شورت سرجی فیکس
پوشک‌نواری سایز بزرگ
روکش توالت فرنگی
ازمایش‌ها و سونو‌ها
شناسنامه و کارت ملی خودتون و همسرتون

شناسنامتو ببر🫠فقط فعلا همینو. میدونم 😂

اینم بگم نمیرم واس زایمان میرم تشکیل پرونده بدون‌نامه بدم ک اگ خدا بخاد برا بعدام زایمان کنم

سوال های مرتبط