۵ پاسخ

مگه هنوز شیر دارید

نگران نباش بعضی هاتنبل هستن دیربرمیگردن

بله دخترمن

بچه من 4ماهش هنوز برنمیگرده

بچه من از اول دوماهگی سینه نگرفت، ینی فقط یک ماه کامل سینه گرفت، از وقتی ۵ ماهو تموم کرد هر از گاهی میگیره ولی نه اینکه فکنی دائم سینه میخوره

سوال های مرتبط