مگه هنوز شیر دارید
نگران نباش بعضی هاتنبل هستن دیربرمیگردن
بله دخترمن
بچه من 4ماهش هنوز برنمیگرده
بچه من از اول دوماهگی سینه نگرفت، ینی فقط یک ماه کامل سینه گرفت، از وقتی ۵ ماهو تموم کرد هر از گاهی میگیره ولی نه اینکه فکنی دائم سینه میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.