شماهم اش رشته میخورین دلتون درد میگیره؟

۹ پاسخ

آش و آبگوشت کلا سنگینن منم خوردم خیلی اذیت شدم

واای آره ی بارخوردم چنان نفخ گرفته بودم مردم گفتم غلط بکنم دیگه بخورم

من دیشب خوردم مرده بودم .
اولین و آخرین بارم بود
عرق نعنا خوردم

من نفخ میکنم بخاطر حبوباته

من ی شب افطار خوردم تا فرداش از نفخ مردم

نه من چند بار خوردم

چایی با نبات سفید بخور

من نفخ میکنم شدیددددددد عمرا دیگه بخورم

وای اره معدم پوکید پریروز🥺

سوال های مرتبط

مامان فقیه موید🏵️ مامان فقیه موید🏵️ ۵ ماهگی