۵ پاسخ

همراه نداشتم تا وقتی که از اتاق عمل اومدم اونوقت همراه اومد

سلام بله من زایمانم اونجا بود هردو بچم
شب بستری شدم🙃

برای طبیعی معمولاً همراه نمیزارن ولی سزارین بعد عمل همراهی میزارن

لایک کن منم ببینم

همراه هم داشتین اون شب

سوال های مرتبط