۹ پاسخ

من نبات و زنجبیل دم میکنم خوب میشم

سلام.شیاف دیکلوفناک عالی

نوافن عالیه

مفنامیک اسید

دور از جون شما.مرررگ من الان درد شدید پریودی دارم

ناپروکسن خوبه؟الفن ندارم

الفن ایکس بخورررر شکمتو ببند با شالی چیزی

راستی سلام ببخشید🙃

من خیلی به بابونه و زنجبیل معتادم خوبم میشم

سوال های مرتبط