۴ پاسخ

طبیعیه نمیخواد چیزی بخوری اتفاقا کاچی ودارچین وگرمی بخور قشنگ شکمتوبشوره عفونتی چیزی باشه بریزه بیرون چراقطش کنی خو
بعد 40دیدی هنوز خونریزی داری برو متخصص ببین چخبره

عزیزم شاید الان مثل زایمان اولت نباشه منم از ۳۳ روزگی دوباره شروع شد تا ۴۰ تموم شد

برای منم زرده
هر قرصی نمیتونی بخوری ک چون شیر میدی

بخوای چرک خشک کن هم بخوری شیرت کم میشه

سوال های مرتبط