طبیعیه نمیخواد چیزی بخوری اتفاقا کاچی ودارچین وگرمی بخور قشنگ شکمتوبشوره عفونتی چیزی باشه بریزه بیرون چراقطش کنی خو
بعد 40دیدی هنوز خونریزی داری برو متخصص ببین چخبره
عزیزم شاید الان مثل زایمان اولت نباشه منم از ۳۳ روزگی دوباره شروع شد تا ۴۰ تموم شد
برای منم زرده
هر قرصی نمیتونی بخوری ک چون شیر میدی
بخوای چرک خشک کن هم بخوری شیرت کم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.