سلام مامان های عزیز من بچم دوماهشه یبوست داره موقع مدفوع زور میزنه و به صورت تیکه تیکه میاد وزرد رنگ هست شیر آپتامیل میخوره رفتم دکتر براش نان کامفورت نوشت خوب شد گفت دوباره آپتامیل بهش بده الان دوباره یبوست گرفته وچند وقته هم بالا میده شیر میخوره چی کارکنم به نظرتون توروخدا راهنماییم کنید
روزی ی بار
بعضی وقتا هم چند روز در میون
دو روز در میون یکبار
من شیر خودمم میدم چهار پنج بار
4 بار
معمولا یه روز در میون شده جدیدا
یک بار یا دوبار
یک بار
یک یا دو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.