اب کیسه اب چجوریه...ترشح زیاد دارم ولی شییریه

۱۰ پاسخ

اون ترشح عادی، اب کیسه اب خیلی رقیق

خدانکنه عزیزم نگران‌نباش ولی برو پیش دکتر هم معاینه میکنه هم تست میگیره خیالتونو راحت میکنه

والا من امینو سنتز دادم زرد بود اب دور جنین

پد بزار نیم ساعت بعد ک کمی تحرک داشتی ببین پد خیس میشه

گرم و روان مث ادرار ولی سفیدتر

ادرار ولی خیلی روشن آبه آب

عین رنگ نداره
پد بزار دوتا سرفه کن ببین اگه زیادی خیس شد حد طبیعی نبود سریع برو بیمارستان
ترشح تو شیری رنگ هست طبیعی

سفید بدون بود گرمه

آب داغ مث ادرار بیاد اون مال کیسه ابه

اون ترشح هس نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی