لباسای دخترم خوبن

تصویر
۳۰ پاسخ

اینم یکی دیگ

تصویر

مبارکش باشه

مبارک خیلی قشنگ چند شدن؟

ببخشید خیلی اجناس تهران و شهرها بزرگتر بنظرم گرون هس.قصدبدی ندارم ولی مثل این لباس ها شهر ماکه کوچکترهس .خیلی بشه 650هس.

مبارکش باشه.شلوار تو عکس بزرگه؟ میشه تو تنش ببینم

عالیه
مبارکه

مبارکش باشه

مبااارکه
خریدای خودت هم بزار

وییی اره نبارکه

اره خیلی نازن

درخواست بده مامان اوام

مبارک باشه

آره خیلی قشنگه

خیلی قشنگ هست از کجا گرفتی شلوار ش رو

عکس لباسای خودتم بفرست

خیلی خوشگله سایز چند گرفتی

خیلی قشنگن مبارکش باشه عزیزم

قشنگن مبارکه

ب سلامتی و دلخوش بپوشه
منم خاستم این مدلی بگیرم ترسیدم واس راه رفتنش اذیت بشه دختر شما قبلا پوشیده این مدل؟

اره قشنگن خوشی تنش کنی😍

قشنگه

خیلی قشنگه

خیلیی مبارکش باشه

قشنگه مبارکش باشه

مبارکه

مبارکه عزیزم 😘💐❤️
خیلی قشنگن

مبارکش باشه

عالیه 😍به خوشی استفاده کنه

مبارکش باشه گلم🥰

آره مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی
مامان شهریاروشهرزاد مامان شهریاروشهرزاد ۲ سالگی