۹ پاسخ

اب اینا نزن فقط اصلا اب نزنی که بچه خدایی نکرده تاول میزنه ...بعدش هم اب بزنی بچه تحمل نمیتونه کنه بی قرار میشه ...من با اینکه دوره ی هلال احمر و بهیاری دیدم و اونجا موافق درمان خانگی نیستن ولی با چشم دیدم همون لحظه اول اگه شکر بزنی جمع میشه نقاط التهاب و یه نقطه ی کوچیک میشه ... ولی اگه بتونی پماد الفای اصلی رو پیدا کنی معجزه اشو میبینی ...نیاز هم نیست به این چیزای خونگی...الفا معرکه هست

روغن بادوم تلخ با کافور مخلوط کن عالیه

سفیده تخم مرغ ارد خمیر دندون

ارد بریز روش

پماد آلفا بزن

سفیده تخم مرغ

سریع باید بگیری زیر اب سرد پماد سوختگی الفا هم خوبه اگرم خیلی شدیده که باید ببری بیمارستان سوختگی

میگن تخم مرغ بکشی روش

روغن حیوانی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی