۵ پاسخ

پسرمن چندباری سوخت اماخداروشکرباروغن ونمک قاطی کردم زدم بعدش زودخوب شده هم دردش کم میشه همم آبله نمیزنه

پماد سوختگی بزن
اینبار هروقت سوخت اول ببر زیر آب بعد شکر بپاش روش بعدم آب بکش من برای پسرم انجام دادم آرومتر شده بود

روغن نباتی
روغن زیتون

کالاندولا و آد رو باهم قاطی کن. قبلش با ی شوینده ملایم همون شامپو فیروز بشو

کالاندولا

سوال های مرتبط