من خریدم۹۸۰
مبارکه عزیزم دخترمنم از چند ماه پیش که براش گرفتم همیشه میپوشه خیلی دوسش داره
وای خیلی قشنگه
خیلی خوشگله
خیلی قشنگ راحت و تن خور عالی دارن...منم بدون زاپ همینو گرفتم.خیلی کیوت میشه پوشیدنی.مبارکتون باشه
هم قشنگه
هم خیلی خوب خریدی
خوشگله عزیزم مبارکه قیمتش هم خوب بوده
منم میخواستم بخرم بعد فروشنده گفت دخترت لاغره بهش نمیاد.دختر شما چن سالشه؟
خوشگله مبارکه
خوبه مبارک ب خوشی بپوشه
خوشگله
خوب خریدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.