نه والا.ما ب هیشکی بدی نکردیم اما طرف تا تونست در حقمون نامردی کرد دستمونو عسلی کردیم گذاشتیم دهن طرف گاز گرفت.کافیه ب یکی بدی کنیم خدا تا سرویسمون نکنه ول کن نیس
والا ما به هر کی خوبی کردیم بدتر هـــــــــــــار شد
جواب بدی گرفتم
نمیدونم والا شاید دوره خوبی کردن نیست🥺
من قبول دارم چون اگه بخوام برای کسی کاری کنم اگه بهم حس خوب بده انجامش میدم در غیر این صورت میگم نه متاسفم.وقتی حس خوب دارم حال روانیمو دارم خوب میکنم و این خوبی از درونم بهم انرژی میده و میدونم کائناتم اون انرژی رو جذب میکنه و باعث میشه تو مسیرم آدم های خوب قرار بگیره...که کمکم باشندمهم نیست اون آدم قدرشناس باشه یا نه کلا کاری بهش ندارم چون من با خواسته دلم انجام دادم نه رو درباستی و مجبوری و نیازم نیست اون جبران کنه جاش خدا ی جا دیگه دستمو گرفته یا یکیو فرستاد بهم خوبی و کمک کنه......اگه بدیم بکنم مطمینا عکس این حالت رخ میدهبه نظرم ادم نباید بابت کارای خوبش انتظاری از کسی داشته باشه خوبی باید دلی باشه نشئت گرفته از دلت و طرف قدر نشناسیشو اگه بهت نشون داد بهتر قطع رابطه کنی اگه اذیت میشی... نه که فکر کنی جواب خوبی من این بود!!؟
اصلا درست نیس
اینقد خوبی کردم و بدی دیدم
و دیدم کسایی ک بدی کردن و هیچی نشده و اب از اب تکون نخورده
چی بگم خواهر والا من که دیگه به هیچی اعتقاد ندارم آنقدر به این واون خوبی کردیم اما عوضش هرچی بدی بود دیدیم الان میخوام یکم بد باشم واهمیت ندم تجربه ثابت کرده اونکه دورو ومارموزوهفت خطه خیلی بهتر از ماست.
درسته. اگه خوبی کنی ولی بدی ببینی قطعا خدا جای دیگه پاداشت رو میده. مشکل ما اینه که صبر نداریم
شاید زمان نیاز باشه ولی من تا حالا دیدم اونی که ظالمه همیشه سالمه
من دستم بی نمکه هرچی خوبی کردم نتیجه عکس دیدم
حتی شک دارم میگن دنیا دار مکافاته اتفاقا بهشت کسایی که خورده شیشه دارن و ادم درستی نیستن
من کع هرچی خوبی کردم بدی دیدم اونهایی که بدی کردن روز به روز خوش ترن
اره درسته
لایکم کن جوابارو ببینم جالب بود
به نظرم درسته من به چشم دیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.