خانوما اینام برای بعد از زایمان خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

نه این پوشک بزرگا باید بگیری اونا نرم هست

من نوار بزرگ طوبی داشتم راضی بودم؛خیلی جذبش خوب بود،آخه من خونریزیم زیاد و طولانی مدت بود و اصلا نشتی نداشت

من پوشک بزرگسال ایزی لایف داشتم خیلیییییی بود
اصلا از این پوشک بزرگا ک شبیه نوار بدون چسبن نخر بیخوده ایزی لایف برای بیمارستان عالیه تکون نمیخوره جذب خوبی هم داره خودت اذیت نمیشی

بله عزیزم من گرفتم سایزش خوبه البته در کنارش برا اولا پوشک بزرگا ی بسته بگیر

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی