۱۲ پاسخ

منم یه بسته گرفتم زایمان قبلیم هم ازش استفاده کردم عالی بود ولی شورت سرجی فیکس گرفته بودم قشنگ پوشک رو گرفته بود

هوففف همین حالا عزا گرفتم،من اصلا دوست ندارمش،اینقدر گرماییم میسوزه اون قسمت هایی که چسبیده و این روش هست

اره کافیه

اره عزیزم

من که تا چن ماه ازش استفاده میکردم
چون برای سزارین اسپاینال شدم این بیحسی تا مدت ها تو کمرم بود نمیتونستم ادرار و مدفوع رو نگه‌دارم این باعث میشد لباسم کثیف نشه
هر چند من از تیر که زایمان کردم تا شهریور خونریزی داشتم هی کم میشد زیاد میشد
از مهر هم پریود میشدم

اره خوبه با شورت سرجی فیکس بگیر

آره منم یدونه استفاده شد برام بعد اومدم خونه نوار بهداشتی میزارم

من دو بسته خریدم

اره خوبه منم گرفته بودم
بزرگه راحتی

ارع بعدش کم میشع خونریزی

آره خوبه

خوبه منم گرفتم

سوال های مرتبط