اگه ریفلاکس نداره میتونی بدی
عزیزم من دخترم رو متخصص میبرم گفت همه میوه ها مجاز هستن فقط خربزه و انواع توت ها و انگور اینارو نباید بدی ولی بقیه میوه ها حتی آناناس و بولوبری پرتقال نارنگی حتی آب انار گفت هیچ مشکلی نداره اگه بچه ات رو زیر نظر دکتر هست هرچی دکترش میگه انجام بده
سلام مرکبات زیر ۱/۵سال ممنوع
تا ۱سالگی نمیدن چون اسیدیه
از ۶ ماهگی که تموم بشه میشه داد در صورتی که بچه رفلاکس نداشته باشه
از 10ماهگی
پرتقال اسیدیه بهتره ندین
یک سال به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.