۳ پاسخ

احتمال زیاد عوارض قرصه،علائم حاملگی به این زودی سراغ کسی نمیاد چون میگی۲۷پریود شدی

گلبول سفید بالا باشه باید حتما دقیق بررسی بشه

ببخشید سوم قرص اورژانسی خوردم

سوال های مرتبط