۶ پاسخ

نان پرو

من سیمیللم میدم.
خیلی پشیمونم.اصلا وزن دهی خوبی نداره

من اوپتی پرو میدم پسرم روزی یک یا دوبارپی پی میکنه
وزن دهیش معرکست به پسرمن بی نهایت ساخته

من بیومیل سوی میدم. بچم حساسیت ب پروتئین گاوی داره

من اوپتی پرو میدم

من اپتامیل پرونوترا میدم
اپتامیل در کل وزن دهیش خیلی. بالا نیس معمولیه

سوال های مرتبط

مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۷ ماهگی
مامان baby👶 مامان baby👶 ۱۵ ماهگی