نان پرو
من سیمیللم میدم.
خیلی پشیمونم.اصلا وزن دهی خوبی نداره
من اوپتی پرو میدم پسرم روزی یک یا دوبارپی پی میکنه
وزن دهیش معرکست به پسرمن بی نهایت ساخته
من بیومیل سوی میدم. بچم حساسیت ب پروتئین گاوی داره
من اوپتی پرو میدم
من اپتامیل پرونوترا میدم
اپتامیل در کل وزن دهیش خیلی. بالا نیس معمولیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.