من شماره 2 میدم ببلاک اچ آ
من اولا آپتاميل ١ مي دادم خوب بود دخترم رفلاكس داشت بجاش آپتاميل ar دادم ولي ديگه خيلي گرون شد بجاش ببلاك ar دارم مي دم يك ماهه خداروشكر تا الان كه خوب بوده
اپتامیل پرونوترا عالی بود میدادم
نان هم خوبه دادم بد نبود ولی نفخش زیاده
بستگی ب بچت هم داره کدوم بسازه بهش این دوتا خوب بودن
ببلاک کامفورت دکتر نوشته خداروشکر خوبه
بنظرم توام اگه شیر خشک میدی برو دکتر بده
شنیدم نان خوبه ولی بیشتر میگن وزن اضاف نمیکنه بیشتر بچه باد میکنه
من اپتامیل میدم وزن دهیش خوبه
دخترم وزن کم داره چندتا شیر خشک گرفتم نخورد دیگه این دفعه از داییم خواستم داد چند پیمانه بیومیل خورد
منم میخوام بیومیل بدم دخترم هیج شیر خشکی نمیخوره از مال پسر داییم دادم بیومیل ۲ میخوره میخوام ببینم ۱و۲ بیومیل مزه یک سانی دارن یا نه
من نان میدم اصلا وزن اضافه نمیکنه
بیومیل پلاس عالیه من از اول به دخترم بیومیل دادم
من بیومیل پلاس 2میدم هفته ای حداقل 200 تا وزن میگیره دخترم اون هفته 7200بود این هفته بردمش دمتر وزن کرد 7500بود
من یک ماهی هست ببلاک میدم هنوز وزنش نکردم
آپتامیل میدم خداروشکر به دخترم میسازه
میگن ببلاک ماهی ۱۲۰۰ گرم وزن میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.