۶ پاسخ

قربونت برم من که یدونه دارم حال و روزم همینه خدا به شما صبر و توان ۱۰برابری بده.
مهد نمیتونی بزاریشون روزی چند ساعت یه نفس بکشی یا یه کلاس مستقل از والد

به نام خدا منتظر بدتر شدنشون باش

منم دوتاشون دخترام دعوا بزن بزن خرابکاری لجبازی ک نگم وای رد دادم بخدا ی موقع عصبیم میکنن داد میزنم و دعوا منم دست تنهام کسی رو ندارم شهر غریبم شوهرمم صب بره اخرشب میاد بخدا زبون روزه چیزی ازم نمیمونه ی اب خوردن ساده هم دعوا هست بقران من ک مریض بشن وا مصیبتا دارم

عزیزم🥰ناراحت نباش میگذره برای شما خیلی سخت تره
دختر منم همینجوره بهانه چیزی رو میگیره که نیست و کلی گریه میکنه
مثلا امروز زیرپوشش تو لباسشویی بود گیر داده بود من همون و میخوام حالا هر چی بهش میگم یکی دیگه بپوش اینو داره میشوره کلی گریه و ونگ زد تا خشک کردم پوشید
با داداشش هم که نگم برات انقدر جیغ میزنن من خودم و فقط فحش میدم

دقیقا امروز بعد ظهر مامانم زنگ زده بود بعد بچها شدید افتاده بودن رو دعوا اصلا حالیشون نی با پا میزدن تو صورت هم هر چی بهشون میگفتم نکنید گوش ندادن منم عصبی شدم داد زدم بعد مامانم یه ساعت نصیحت چرا دعوا کردی بدتر اعصابم خورد کرد الآنم شوهرم اومده از سرکار انقد اعصابم داغونه اومدم تو اتاق گفتم یه ربع با من کاری نداشته باشید بخدا آدم کم میاره دارم غذا درست میکنم یکیمیگه بیا کتاب بهونیکی میگه بیا دکتر بازی

وضعیت منم همینه😮‍💨
خیلی شیطنتشون زیاده
سر هر وسیله ای دعوا میکنن نوید فرید و میگیره زیر کتک جیییییغ گریه
خیلی سخته🥴وقت گذروندن با اینا اعصاب فولادی میخاد
بچه ها ی شما دخترن؟؟

سوال های مرتبط