من برج ده برای دختر داداشم گرفتم ۲۲۰۰
یه ماه پیش برا تولد دخترم گرفتن 1800
پارسال یکودویست خریدم
من اون سفیده رو پارسال گرفتم ۱تومن
بااجازه ی دوست عزیز🙏🏻🌹
🦋آتلیه رستا🦋
🌈با انواع تم های متنوع و طبیعی🌈
🔥فقط با ۵۰تومن🔥
عکس رو تحویل بگیر درصورت رضایت پول رو واریزکن🤷♀
به آیدیم توروبیکا یا ایتا پیام بده بیارمت توکانال👈@aazzhhz
راستی اگه ۲۰نفرو وارد کانال کنی یه ادیت رایگان مهمون منی با هرتمی خودت بخوای😱😃
۱۲۰۰
پارسال داخل سیسمونی گرفتیم ۱۱۵۰
2400تا 2500
من دخترم ۷ ماهه بود خریدم ۱۸۰۰
من چند روز پیش گرفتم سایز دو رو 1460از تولیدی جنسش عالیع محکمه خیلی خوبه اصلا راحت شدم پسرمم خیلی دوسش دارع
۱۹۰۰ من تقریبا یک ماه پیش قیمت کردم
من رو سیسمونی خریدم ۱ میلیون
حدودا 2800چند روز پیش خریدیم
من ۲۳۰۰ گرفتم برا تولد کمند دی ماه
دور بر دو میلیونه
واسه سیسمونی مدل صورتی رو گرفتم ۱ تومن
به دردمیخوره اصلا؟منظورم داره فکرمیکنم به دردنخوره هنوز بازش نکردم
اینجا ۲سایز هست کوچیکه ۱۲۰۰بزرگ ۲۲۰۰
طرف ما 1800
چیااا
من حدودن یکماهه گرفتم ۲۲۰۰
یه جا دیگه ام میداد ۲۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.