ترکای شکمم خیلیییی میسوزههه
دارم میمیرم😭

۷ پاسخ

اخ اخ نگوووووومن دیوونه شدم ازخارش.

نخارون ک ردش بدتر میشه

وای من اصلا ترک نخورده بودم دو هفتس خورده اتیش میگیره
روغن زیتون یا روغن بادام میزنم

حتما حتما چربشون کنید یا کرم مخصوصا ترک شکم بزنید وگرنه کل شکم زخم میشه من خودم با وجود کرم و روغن هرروز از جای بخیه عمل اپاندیسم ترک خورد جدی بگیرید

عزیزم مدام روغن بزن بهشون ک سوزش کم بشه

روغن نارگیل تنها راهش هست من کل شکمم زخم شده بود

روغن بزن ماساژ بده نخارون زخم میشه

سوال های مرتبط

مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری