اخ اخ نگوووووومن دیوونه شدم ازخارش.
نخارون ک ردش بدتر میشه
وای من اصلا ترک نخورده بودم دو هفتس خورده اتیش میگیره
روغن زیتون یا روغن بادام میزنم
حتما حتما چربشون کنید یا کرم مخصوصا ترک شکم بزنید وگرنه کل شکم زخم میشه من خودم با وجود کرم و روغن هرروز از جای بخیه عمل اپاندیسم ترک خورد جدی بگیرید
عزیزم مدام روغن بزن بهشون ک سوزش کم بشه
روغن نارگیل تنها راهش هست من کل شکمم زخم شده بود
روغن بزن ماساژ بده نخارون زخم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.