۳ پاسخ

پیش کدوم دکتر میری کجا میخای بری واسه ازمایش؟

من. چن ماه قبل انجام دادم. ۱تومن

فقط باید دوساعت حتما بیدار باشی بعد انجام بدی . من ی سری انجام دادم ولی فک کنم ازمایشام با اون ازمایش شما فرق داره برای من استروژن و پروژسترون و her2 بود .. بدلیل بیماریم .هزینه ش شد ۲۷۰۰ تومن

سوال های مرتبط