پیش کدوم دکتر میری کجا میخای بری واسه ازمایش؟
من. چن ماه قبل انجام دادم. ۱تومن
فقط باید دوساعت حتما بیدار باشی بعد انجام بدی . من ی سری انجام دادم ولی فک کنم ازمایشام با اون ازمایش شما فرق داره برای من استروژن و پروژسترون و her2 بود .. بدلیل بیماریم .هزینه ش شد ۲۷۰۰ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.