۹ پاسخ

بچه ها همه تلویزیون دوست دارن ضرر و بدیش اینکه نباید طولانی مدت ببینن ولی این چرت و پرتا که تو اینستا میگن هم گوش نکن همه شدن روانشناس کودک 😂حالا ماها تلویزیون دیدیم چی شدیم مگه

من ک تشکش رو میندازم جلوی تلوزیون میزارم برنامه کودک و میرم سراغ کارام وگرنه هیچ جوره نمیزاره کارای خونه رو بکنم

من خیلی سعی میکنم نزارم ببینه ولی هرجای خونه باشه سرش رو برمیگردونه
اما در کل نمیزارم

اره خیلی دوس داره و هرازگاهی یکم میبینه
این چرت و پرتای فضای مجازیم الکیه همه شدن کارشناس

ارهههعع

پسر منم خیلی دوس داره نگاه کنه ولی میگن ضرر داره😐

سرشو از ۱ ماهگی میچرخونه ک تی وی ببینه🤣🤣😐

اره پسر منم عاشق تلویزیون
ولی اصلا نمی‌ذارم ببینه،میگن تا دو سالگی خوب نیس ببینن

اره نباید بذاری تا دو سال ولی گاهی اوقات مجبور میشم

سوال های مرتبط