سلام علائم سه ماهگی آب دهان و خوردن دستاشونه
واسه شیرنخوردنش هم شاید بینی هاش گیره
گوش پاک کن و باشیرت خیس کن آروم توی بینی شو تمیزکن
گلو درد دهنشو باز کن ببین آب دهنش کش میاد اگه آره گلوش درد میکنه بچه منم اینجوری بود دکتر پلارژین داد
پسر منم همینجوریه واقعا خستم کرده البته مهدیار رفلاکس داره نمیدونم والا دیگه از چیه الان دوست داره همه چیو بکنه تو دهنش بجز شیشه شیر 😢
رفلاکس نداره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.