مامانا بجه ام آب از دهانش زیاد میاد مال چیه؟

۸ پاسخ

دختر منم همینطوره هم از رفلاکس میشه هم از دندون

بابا نوزاده طبیعیه

اینم خیلی شدیده

پسر منم خیلی وقته آب دهنش میاد الان در حدی میاد که لباسش خیس میشه😂

۲ماه و ۶ روز

لثه سفت میکنه احتمالا. چند ماهشه؟

بخاطر دندون میشه.رفلاکس میشه‌من دخترم از۲ماهگی آب ازدهنش میومد که ۴ماهگی دوتادندونش دراومد

فکر کنم طبیعیه چون پسر منم همینطوره

سوال های مرتبط

مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی