مامانا چرا دخترم انقدر آب دهانش میاد

۳ پاسخ

طبیعیه به چندتا دلیل
ترشح زیاد بزاق
دست بردن تو دهننشون
دندون دراوردن
نشانه تکامل و رشد سیستم‌گوارششه

دندون.بچه منم هست

پسرمنم از وقتی وارد ماه چهارم شده آب دهانش میاد فک کنم برای دندونشه

سوال های مرتبط

مامان تیانا ناصرپور مامان تیانا ناصرپور ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته نهم بارداری
مامان عبدالواسع بلوچ مامان عبدالواسع بلوچ ۴ ماهگی