منم دخترم آب دهانش زیاد میاد چیکارش کنم

۵ پاسخ

عزیزم دختر شما آب دهنش زیاد شده بود دندون دراورد ؟؟

بچه منم همینه واسه دندوناشونه

هیچ کاری نمیتونی بکنی
طبیعیه
از علائم دندون و سفت شدن لثه هاست
از دو سه ماهگی ممکنه شروع بشه و تااااا وقتی دندون دربیاره ادامه داره

فدای سرش بابا اصلا اهمیت نده
یه روزی دلت تنگ میشه واسه این توف کردناش

هیچی

سوال های مرتبط

مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان عبدالواسع بلوچ مامان عبدالواسع بلوچ ۴ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی