چرا پسرم آب دهانش زیاد می‌ریزه چهار ماهشه

۷ پاسخ

دختر منم🤔

کپی پسرمن

دختر منم اینطوریه از سه ماهگی تا الان آب دهنش میاد ولی موقعه هایی که نشسته هست میاد

بخاطر دندونشه عزیزم

لثه هاش داره سفت میشع اماده میشه برای رویش دندان

دندوناش داره ریشه میزنه از زیر. پسرمنم همینه چندتا دکتر همینو گفتن بهم

پسرمنم اینجوریه دستاشم همش دهنشه

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل ۶ ماهگی