مال لثه هاشه میخاره و دندون
همش عادیه😂 بجز کم وزن شدنش و گود شدن زیر چشمش والا هممون اسیریم شیر نمیخورن من شده دوساعت هر دفعه اسیر شیر دادن بودم ولی با هر ترفندیه باااید بخوره نمیزارم گشنه بمونه راهشو پیدا کن ببین چطور میخوره راهش ببر بخوابونش تو خواب بهش بده تو ماشین بعضیا با صدای جاروبرقی یا شیوار امتحان کن ببین چطور میخوره
ببررش پیش متخصص
ریفلاکس داره عزیزم
شاید دندون میخواد در بیاره .ریزش موها هم عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.