من تو بارداریم اینجوری شدم انگار یه چیزی تو گلوم گیر کرده آب میخوردم همون لحظه خوب میشد باز همون حالت بهم دست میداد دیگه به دکترم پیام دادم قرص پنتوپرازول ۴۰ بخورم که خوردم خوب شدم
احتمالن ویروس جدیده رو گرفتین من ۳تا بچه هام پشت سرهم گرفتن به فاصله یک هفته سرما خوردگی نبود ها ولی علاعمش مثه اون بود همشونم گلوشون درگیر بود بعد چند روز حرف میزدن انگار لوزه هاشون
پایین اومده باشه تو گلوشون صحبت میکردن بردم دکتر نوبتی به فاصله یک هفته با آنتی بیوتیک خوب شدن گلوشون عفونت داشت
احتمالاً همین ویروسه را گرفتی
من دو هفته پیش اول گلوم میسوخت بعدش دماغم داغ شد
بعد ديگه آبریزش بینی و سرفه.
تا میتونی دمنوش و شیر گرم بخور تا کمتر سرفه کنی
شاید داره گلوت عفونت میکنه از تورم این جوری شده
رفلاکس معده هستش فک کنم عزیزممنم اونجوریم وقتی چیزی قورت میده انگار ب سنگمیخوره بالا نیاوردی تازه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.