۶ پاسخ

نون خالی بخوری میره پایین

باید یچیزی‌بخوری ک‌ برع پایین‌منم‌اینطوری بودم انگار تو‌گلوم‌ تیکه‌مونده بودم‌آب‌جوش و لقمه‌محکم و‌گنده قورت میدادم با بدبختی ک برع پایین

یکم نوشابه حالت قرقره کردن تو اون قسمته گلوت نگه دار هر چی باشه میپره بیرون

نون بخور

نون بخور

ببین اگه میشه انگشت کن بیارش بالا
اگه نه فقط باید ی سره آب بخوری

سوال های مرتبط