۲ پاسخ

من الان سرما خوردم . دکتر آموکسی سیلین داده واسه چرک گلوم و یه شربت سرماخوردگی که مال خانم های باردار و شیرده هست

من گلوم چرک داشت از قبلم میدونستم فقط با آزیترومایسین ۵۰۰ خوب میشم به دکتر گفتم ... گفت مشکلی نداره توی بارداری مجازه روزی ۱ دونه بخور واسه گلوت

سوال های مرتبط