۲ پاسخ

هیچی ازیترومایسن ۲۵۰ بخور، دکتر بهم گفت اینو بخورم، هرچقد سرم زدم خوب نشدم ولی قرص خوردم الان بهترم

۵روزه درگیره سرماخوردگیم‌.سرفه وگلودرد بد جوری داره

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری