مامانا سرما خوردم گلوم درد می‌کنه وابریزش دارم چیکار کنم ؟؟؟

۲ پاسخ

دیفن هیدارمین قرقره کن

منم هفته پیش سرما خوردم دیفن هیدرامین داد و سیتریزین

سوال های مرتبط