۶ پاسخ

آخی عزیزم انشالله زود خوب بشی ولی بهتره بری دکتر خودت بهت سرم میزنه زود خوب میشی 💙

استامینوفن ساده
دیفن هیدرامین هم قرقره کن

منم امروز حموم رفته بودم آب دوش سرد بود متوجه نشدم سرمو بردم زیر دوش از اون موقع سر درد شدید گرفتم 🤦‍♀️🤦‍♀️

منم سرما خوردم اینجوری که همسرم انجام داد سریع خوب شدم ربع ساعت بشین تو افتاب و قرص استامینیفون ۵۰۰بخور هر ۸ساعت و عصر لیمو سنگی و اب ولرم باهم بخور حتما حتما خوب میشی💕☘️

منم شتم سری ابلیمو عسل بخور با آب جوش قاطی کن‌من دیر خوردم حالم خیلی بده تو‌مثل من نشو

استامینوفن ساده ۳۲۵ بخور هر ۸ ساعت

سوال های مرتبط