۵ پاسخ

فاطمه چخبر از خودت. تو فکرتم

ربطی به غذا نداره مال گروه خونی مادر و نوزاد
80 درصد نوزادا زردی میگیرن، طبیعیه نگران نباش

نگرانم نباش اگ خدایی نکرده هم گرفت قطره شیرخشت خیلییی عالیه من دادم و دستگاهم اوردم خونه سه روزع خوب شد

هیچی اصلا ربطی ب مادر نداره این حرفا قدیمیا رو گوش نده چون بچه بدنیا میاد تا بیاد کبدش کار کنه زمان میبره واسه همین زردی میگیره تا بدنیا اومد دائم َشیرش بده تا مدفوع کنه و ادرار کنه

من عرق کاسنی خوردم یکم تو آب میریختم و می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۲ ماهگی