قرص ویتامین میخورین؟؟ چرا ؟؟

۳ پاسخ

من بیشتر خارجی میخورم هر سری یه مارکی میگیرم عزیزم
منکه چاق نمیشم‌ .
وقتی هم تمام کنم همون ایرانی میخورم .
یا فولیک میخورم .

من دکترم بعد از زایمان بیشتر تاکیدش روی کلسیم و اهن بود
ولی من خودم ویتامین
D
c
زینک هر چی باشه میخورم .

برای اینکه شیرمیدیم بدنمون کم نیاره

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری