من بیشتر خارجی میخورم هر سری یه مارکی میگیرم عزیزم
منکه چاق نمیشم .
وقتی هم تمام کنم همون ایرانی میخورم .
یا فولیک میخورم .
من دکترم بعد از زایمان بیشتر تاکیدش روی کلسیم و اهن بود
ولی من خودم ویتامین
D
c
زینک هر چی باشه میخورم .
برای اینکه شیرمیدیم بدنمون کم نیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.