۹ پاسخ

ی مامانی تو گهواره میگفت سر نی با دستتون بگیرید که هوا نره بعد نی بکنید داخل ابمیوه یکم میاد داخل نی از ابمیوه
بعد اون بزارید دهن بچه یکم که میاد دهنش خوشش میاد برای اینکه بیشتر بخوره تلاش میکنه و میک میزنه
منم اینکارو کردم پسرم اول فقط گاز میزد بعدش میک زد... اول میک اروم میزد ابمیوه نمیرسید دهنش ولی تشویقش میکردم میفهمید داره کاردرستی میکنه محکمتر میک زد
پسر من اینطوری یاد گرفت

چندبار بده خودش یادمیگیره برادخترم،دختربزرگم یادداد خوشش میادبانی خوردنی

من دخترم بلد بود

ابمیوه یا هرچیزی و میذارم دهنش یکم فشار میدم بریزه دهنش مزشو ک چشید دیگه نمیدم خودش تلاش میکنه ینجوری یادش دادم چند روزه ک‌ یاد گرفته

نمیدونم 😁از شش ماهگی خودش خورد

بلدن خودشون

بده بخوره یاد میگیره
درخواست میدی عزیزم

منم با لیوان نی دار بهش آب دادم نتونست تمرین کرد یاد گرفت

قطره چکون ک بهش میدی نمیخوره؟ دختر من قطره چکون مثه نی میخوره فک کنم از نی هم بخوره

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی