عزیزم علائم صدرصدی نداره من اصلا علائم نداشتم فقط یکم مث پریودی بودم آزمایش خیلی راحت تره برای جواب گرفتن
عقب افتادن پریود تنها علائم بارداری
البته برای کسی که سیکل منظمی داره
برای چی بی بی چک نمیزنی؟
فقط حالت تهوع
هیچ علائمیش صددرصدی نیست
تمام علائم هاش کامل مث پریودی بود برامن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.