۶۲۰۰ بود
7 کیلو
واسه من ۷۲۵۰ بود البته با لباس
فلوس از داروخونه بگیر دم کن سه یا چهار قطره چکون بده بهش فوری پی پی میکنه
6/400
۶و۴۰۰
ماله من تولد دو هفصد بود با توجه به اون میشه گفت خوبه یا بد برای من که گفتن خیلی وزن اضافه کرده
الان ۶ روزه مدفوع نکرده خیلی اذیته طفلک
نمیدونم چیکار کنم
برای واکسن بردمش ۷ بود ولی احساس میکنم بعد این کم میشه چون شیر نمیخوره
سلام هفت کیلو
۷۲۰۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.