سه شنبه واکسن پسرمه استرس بدی دارم 🥲

۸ پاسخ

اصصصصلا استرس نداشته باش
منو انقد ترسوندن
ولی خداروشکر چیزی نشد
درد نداشت پاش، بعد ۱۲ ساعت یه دوساعتی تب کرد و تمام

منم بعد عید باید ببرم بچمو☹️چه بده واکسن

وایی دقیقا از پسرمنم سه شنبس

واس دخترمن سبک بود خداروشکر
صدقه کنار بزن ایه الکرسی بخون
تقویتش کن حواسش پرت کن یچیز جدید بخر میگذره راحت میشی

واکسن 18ماهگی واکسن‌سختیه بعدش خیلی حواست باشه تب نکن اگر تب کرد کنترل کنی بالا نره ۲.۳ روز اولش تب می‌کنه بعدش خوب‌میش

انشاالله سبکه عزیزان منم ازالان استرس واکسن۱۸ماهگی دارم دخترم خیلی بدلج وجیغ جیغو شده😔

من هفته پیش زدم شب اول یکم تب داشت دستو پاشم دردنگرفت عادی بازیشو میکرد هر ۴س استا میدادم فرداش کاملا اوکی بود

منم ۱۸ ام امیدوارم حداقل این راحت باشه من که تا حالا هر چی زدم سرویس مون کردن ، این واکسن ۱۸ ماهگی بگذره دیگه موند انشاالله مدرسه رفتنی😍

سوال های مرتبط