۲ پاسخ

منم خیلی دوست دارم اینکاروبکنم ولی چون وابستگی شدید ب سینه داره میگم ضربه روحی میخوره مطمئنم آسیب میبینه ۲۴ سینه ام دهنشه گفتم حالا این چند ماه و هم صبر کنم دیگه چاره ای نیست ولی واقعا دارم نابود میشم

برای اینکار اول باید تدریجی پیش بری وعده شیر خودت رو کم کنی وعده شیرخشک رو بیشتر کنی هر روز به تعدادش اضافه کنی ولی خب دیگه از یک سال به بعد میتونی شیر پاستوریزه بدی
ولی اگر دلیل خاصی هست برای شیرخشک همین کار رو بکن بعد از یکی دو هفته می‌توان شیر خودت قطع کنی
تغییر یه دفه ای شیر ممکنه گوارشش رو درگیر کنه مثلا یبوست بشه یا اسهال
بهتره از دکتر هم یه مشورت بگیری که کدوم شیر خشک بهتره

سوال های مرتبط